Tuesday, May 17, 2011

salam..

Agak lame tak tulis blog. rasenye dah 3 bulan dah kot. bukan ape. zb zb zb. Sibuk dengan function yang baru berlangsung baru-baru ni.


Yang terbaru Ustaz Akhill Hayy telah datg ke Pusat Penyelidikan Pertanian Tun Razak menyampaikan ceramah perdananya yang bertajuk Rempitt,,,,,,,,


Aku tgh tunggu ustaz nak beri ceramah la ni.. tp die plak suruh
aku ceramah dulu. tak paham tak paham..

Dengan sempoi dan selambenye die memberi ceramah dan menyanyi atas tangaa. punye lawo la kite letak kerusi suruh die duduk, nye duduk gak atas tangga. buat penat je. tapi malam tu memang best. majlis start kul 10 sampai kul 12mlm. Baru je nak balik bos mntak bawak akhill Hayy g makan plak. nak tuju kemana la aku ni. kalau sorang takpegak. ngan waheeda n the gang plak tu. dapat gak kedai kat kesidang. nasib baik bukak, kalau tak ke jerantut la aku.



Pagi esoknye plak,,,


Hari mesra PPPTR yang bertemakan Love PPPTR. Clean, Green & Friendy. Mesra PPPTR ni telah diadakan sebanyak 13 kali ataupun dah 13 tahun dianjurkan. kul 7.30 dah mula program. Aku lah MC hammer pagi tu sampai la ke petang. Asik cakap je sampai dah hilang modal. anyway program habis jam 3.00, balik n tidor.

No comments:

Post a Comment